top of page

Asesor Consulting Kft.

Pályázatírás, Projektmenedzsment, Üzleti Pénzügyi Tanácsadás

Cím:    1024 Budapest,

             Ezredes utca 13.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Az Asesor Consulting Kft. 2006 óta működő, dinamikusan fejlődő, elsősorban pályázati tanácsadással foglalkozó cég.

 

Társaságunk fő profilja olyan komplex pályázati szolgáltatás nyújtása, mely a hazai és uniós pályázatok összes munkafolyamatát felöleli – a pályázat megírásától kezdve a projekt utógondozásáig.

 

Elsődleges célunk, hogy ügyfeleink a rendelkezésre álló európai uniós forrásokból minél több – elsősorban vissza nem térítendő – támogatást nyerjenek sikeres pályázatok elkészítése és menedzselése révén.
Cégünk évek óta sikerrel működik együtt számos állami, for-profit valamint non-profit szervezettel, legyen szó akár neves magyarországi multinacionális cégről, akár kisebb családi mikro- vagy kisvállalkozásról, vagy alapítványról. Az Asesor Consulting Kft. csapata olyan, különböző szakterületen dolgozó tanácsadókból áll, akik nemcsak a hazai és közösségi pályázati rendszereket ismerik, hanem sokéves tapasztalattal rendelkeznek az adott területen.


Fő tevékenységi köreink:

  • Pályázati tevékenységek, tanácsadás: pályázatfigyelés a hazai és közösségi pályázatok esetében egyaránt.

  • Üzleti, pénzügyi tanácsadás: üzleti tervek készítése, beruházásokkal és egyéb projektekkel kapcsolatos gazdaságossági számítások, meglévő szerződéses állomány felülvizsgálata, napi gazdálkodással kapcsolatos javaslatok tétele, döntési folyamatok optimalizálása és racionalizálása, humánerőforrás menedzsmenttel kapcsolatos problémák megoldása; új üzleti lehetőségek megszerzéséhez szakmai tanácsadás.

  • Projektmenedzsment: Uniós és közösségi pályázatok lebonyolítása, szakmai koordinációja; Állami vagy részben állami szervezetekkel kapcsolattartás, cégképviselet; Nyertes pályázatok esetén a szerződéskötés segítése; szakmai és alátámasztó dokumentációk összeállítása; Közreműködő szervekkel való kapcsolattartás; Teljes körű pénzügyi és szakmai beszámoló és elszámolás összeállítás.

  • Pénzügyi menedzsment: Támogató szervekkel való kapcsolattartás; A támogatási szerződéshez kapcsolódó teljes körű pénzügyi adminisztráció elvégzése (kivéve könyvelési feladatok) Adminisztrációs kötelezettségek teljesítése, támogatási szerződésben foglaltak megvalósításához szükséges, pénzügyi teljesítéssel érintett események adminisztrációja Megvalósítás előtt álló programelemek esetében adminisztrációs ellenőrző lista elkészítése a megvalósító számára; Likviditás tervezése, Kifizetési kérelmek összeállítása, bizonylatok bekérése; mellékletek bekérése, ellenőrzése; támogatási szerződés alapján költségnem szerinti bontás; hiánypótlások elkészítése, nyomon követése. Szerződésmódosítás / változás bejelentés előkészítése; Maradékösszegek követése, átcsoportosítás előkészítése; A projekt lezárásával kapcsolatos záró pénzügyi beszámoló összeállítása.
     

logo_web.jpg
Amennyiben szeretne kapcsolatba lépni a céggel, kérjük igényét jelezze emailben, az info@mepk.hu-n!

Kiemelt Szolgáltatások

Pályázatírás
Projektmenedzsment
Felnőttképzés
Közbeszerzési tanácsadás
Kedvezményes hitelügyintézés KKV-k részére
bottom of page